måndag 2 april 2012

Isnt it ironic...



Jag var så arg efter denna händelse - mest på Mikael - så därför postade jag inte inlägget. Det här är för ett par veckor sedan, då Humla uppfann sin nya hobby: klättring och nötter. Hon mådde jättedåligt i två dagar, låg bara stilla inne och hade ont. Vi fick gå ut med henne hela tiden då hon bajsade nötter på löpande band. 

För att förhindra fler tillfällen till utövande av farlig hobbyverksamhet, så får Humla numera inte vara lös i huset när vi är borta. Men denna kväll tyckte Mikael att hon sov så gulligt i soffan att han lät henne vara...när jag kom hem, 7 minuter senare, såg det ut såhär. Jag sätter en miljon på att hon bara sov räv, och hur hennes ögon glittrade när hon hörde bilen köra iväg...dags för pyssel! :-D







Pricken över iet  var denna lapp, som var jätterolig att läsa  när man kom hem och var skitförbannad över att behöva ta fram dammsugaren det första man gjorde...Jag nynnade på  Alanis Morrisettes "Ironic" resten av kvällen ;-)



2 kommentarer:

  1. Haha Humla är verkligen störtskön. Snacka om initiativrik!

    SvaraRadera
  2. lappen är heeelt underbar!! hahahahahaha

    SvaraRadera