söndag 1 januari 2012

Humlas halvårskrönika



Humlas Halvårskrönika i bilder 


Eftersom Humla inte upplevt ett helt år ännu, så fick hon istället en halvårskrönika :-)
Här har jag samlat de bästa Humlebilderna från 2011  - och när ni tittar på dem vill jag att ni har Lady Gagas Born this way i bakhuvudet, eftersom detta är det perfekta soundtracket till Humlas liv:


Im beautiful in my way, 'cause God makes no mistakes
Im on the right track baby, I was born this way
















































































































































































Årets Blogginlägg 

Detta inlägg är det bästa Humleinlägget alla kategorier - jag var inte glad när jag skrev det, men såhär i efterhand kan jag inte låta bli att dra på smilbanden...verkligen helt otroligt att en liten hund kan åstadkomma sådan förödelse på bara en kvart :-D



Årets Bild

Denna bild är Humlas julkortsbild 2011 och är en av de härligaste bilder jag vet. Hon är jättelycklig över att ha snott Mikaels hörselskydd och struttade runt med dem i trädgården. Hon tittar rakt in i kameran och strålar av glädje och bus 






2 kommentarer:

  1. Underbar krönika ♥ Ditt favorit inlägg är mitt favorit inlägg med , moahahaha ♥

    SvaraRadera
  2. Jättehärliga bilder! Set ut som om det var ett bra halvår!

    SvaraRadera