tisdag 23 augusti 2011

Semesterpresenter


Vovvarna fick dessa fina mjukdjur från Mallorca-semestern. Väskan var fullproppad så jag fick ha dem i knäet som handbagage hela resan hem ;-) Sköldpadda och haj matchar deras personligheter också...



I en liten sömnadsbutik i Alcudias gamla stad hittade jag dessa ljuvliga gympapåsar - perfekt att ha med till dagis och träning för att dela upp deras saker.



Vi shoppade lite själva också - jag hittade en fin sommarklänning (som jag gissar att jag kommer använda mest nästa år, med tanke på vädret som varit den sista veckan!) och Mikael shoppade Gant-kläder i Palma. Vi är fantastiskt nöjda med resmålet och överväger faktiskt att åka tillbaka nästa sommar. Jag brukar aldrig vilja åka till samma ställe två gånger, eftersom man alltid är sugen på att se nya saker - men Mallorca är så stort och det finns mycket mer att upptäcka!


2 kommentarer: