onsdag 14 december 2011

Bildbomb på lille Cato!



Kolla in den här fronten!




Äntligen har jag lite bilder på fina Cato att visa upp! Han var den hane som såg mest lovande ut i kullen när de var 8 veckor, och jag tycker fortfarande att han ser väldigt lovande ut!





Husse berättar att han är vild och energisk, och sover på rygg precis som pappa :-)





Här är busfröet med husse Adrian!




Spejar vid vattenbrynet...





...och provsmakar lite också!





Den här lilla mulen vill man bara bita i...




Häftig kajal runt ena ögat! Lite synd att det andra ögat är opigmenterat, men man kan inte få allt ;-)





Jag kommer ihåg att Cato var supernyfiken och framåt när jag var i Oslo och fotade. Han hängde på kanten till valplådan och skulle följa med i allt som hände. Hur charmig som helst!






Första snön måste naturligtvis undersökas!





Stort tack Adrian för dessa underbara bilder!
Jag är så glad att alla valparna har fått så goda hem och engagerade valpköpare. Nu är det bara lilla Tara som jag saknar bilder på, men jag hoppas kunna ordna det i veckan!



'


I snön finns det massa spännande spår att följa :-)





Det skall bli så spännande att se hur den här grabben fortsätter att utvecklas!




Lite kallt att posera i snön...





Tupplur a la Baileysstyle!


3 kommentarer:

  1. Ja visst är det konstigt att de allra underligaste ställningarna verkar vara de skönaste. Ser väldigt roligt ut. Och gulligt ♥

    SvaraRadera
  2. Thank you for inserting images, the site is very cool. We hope that will meet all of your family:)

    SvaraRadera
  3. Thank you for inserting images, the site is very cool. We hope that will meet all of your family:)

    SvaraRadera