torsdag 1 december 2011

Humla 6 månader



* Humla *





Äntligen fick jag lite tid att fota lilla Humla, sex månader! Men utan fotoassistent blir det extremt svårt att få bra bilder, tyvärr. Hon har ställt upp sig fritt på dessa bilder, hoppas att vi kanske hinner fota lite uppställt till helgen i dagsljus. Bilderna från sidan gör henne inte riktigt rättvisa här.

Här är iallafall ett urval ur dagens skörd - jag tycker att hon utvecklas väldigt fint, framförallt har hon breddat sig rejält i skallen. Öronen fortsätter dock att köra sitt eget race...även solen har fläckar eller vad är det man säger ;-)
































How ya doin? ;-)



3 kommentarer:

  1. Hon utvecklas verkligen fantastiskt fint, herregud vad stolt jag är över denna tjej ♥ Vilken kropp, vilka ben och ja, huvudet börjar verkligen komma det med! Fortsätter hon i den här riktningen blir det riktigt bra ♥
    Så jäkla synd på öronen :((

    SvaraRadera
  2. Jag tror hon blir helt jävla fantastisk när hon är klar - hon utvecklas så positivt helt tiden - med undantag för öronen då. Skitsynd att de inte riktigt vill vara med på banan, annars tror jag att hon hade hävdat sig riktigt bra i ringen.

    SvaraRadera
  3. En som inte fattar nåt om rasen måste ju säga att hon är vansinnigt söt. Oförskämt söt. Hör hon bra kan jag inte förstå vad det är för fel på de öronen ;) Bra att du lärt henne flirta Emma. Användbart knep.

    SvaraRadera