tisdag 27 september 2011

Hundiga Multisportskor!

Blev förälskad i Salomons höstkollektion som nu finns i butik. Ljuvliga färger på deras multisport-skor i Xa pro serien. Jag fyller ju år om ett par månader...och snygga skor som man kan träna hund i behövs! Jag tycker det är himla mycket "brukshundsklubbmode" som man ser fortfarande - dvs militärgrönt, dybrunt och alla pigga grågrönbruna färgställningar däremellan. Med tillhörande supergrova kängor. Keps med nått jaktmotiv eller bilreklam på. Och bylsig skitful väst. I grönt. Eller brunt. Ja ni fattar.... ;-)



Kolla damvarianten i skitsnygg grön färg! "Tävlingssko för vinterbruk med Climashield TM och grovt mönster för bästa grepp i väta och halkiga förhållanden". Man kommer se ut som en smällkaramell där man tuffar fram i leran!





Dessa är ju bara för ljuvliga - och Xa Pro är därtill en grymt bra sko, som vi sålde överlägset bäst av när jag jobbade i sportbutik för ett par år sedan. "Lätt slitstark och stabil sko för krävande terräng. En vattentät multisportsko med mycket slitstark sula, vilket gör den till en perfekt året-runt-sko." Den cerisa färgen skall inte vara så röd i verkligheten, utan är lite kallare i färgen = ännu snyggare tycker jag. Men den lila skon går inte av för hackor den heller...mums!


Bilderna ovan har jag tagit från en annons från Femmans Sport i Göteborg. Annonsen i sin helhet finns här.
Nedan är en bonusbild på den läckra lila varianten, från friluftsbutiken Outnet! Fram med fler snygga funktionella hundträningskläder tycker jag! :-)




2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jättebra blogg du har och all lycka till på tävlingar framöver.. Håller tummarna för er :D
    Ha en trevlig helg!
    // Gabriella med Frallan Edwin

    SvaraRadera
  2. Vilka gräsliga färger på dem översta! Ta rosa så matchar de bra sen med hurtta västen å allt annat rosa hundarna får stå ut med :-D

    SvaraRadera