måndag 23 maj 2011

Nytt kyltäcke från Hurtta


Mitt favoritmärke, Hurtta, lanserar en ny produkt som kan beställas för leverans i juni: ett kyltäcke. "Hurtta motivation cooling coat". kan blandannat beställas på http://www.vipdog.se/ 
Vill ha...



Jag sonderar terrängen inför sommarens träningar i värme. Hittade en kylbädd som verkade jättebra när jag var och ställde i Lidköping, och bad om företagets visitkort - men när jag skulle gå in på sidan fungerade inte länken...Den kylbädden behövde man nämligen bara kyla ner EN gång på hela sommaren, dvs inte som de flesta andra där man måste fylla på med vatten, lägga in i frysen etc. Får väl se om jag springer på dem på Vänersborgsutställningen.






Har ni tips på bra kylprodukter som täcken, västar eller bäddar får ni gärna hojta till! Snart är sommaren här!  :-) 

2 kommentarer:

  1. Hej Emma!

    Jag har en jättefin kylbädd från TST Sweden som ju ligger här i Kinna. www.tst-sweden.se

    Den behöver ingen frys utan fryser i rumstemperatur. Funkar perfekt. En fryst bädd blir för kall för hunden och det blir obehagligt.

    Företaget Solvini saluför en bädd med TSTs kyleelement: http://www.solvini.com/hund.html
    Där kan du läsa lite mer.
    Min fungerar perfekt. Du får gärna kika på den och prova den.

    /Lina (Singha samtycker, charmören Baileys kan få prova)

    SvaraRadera
  2. Men gud vilket bra tips Lina!! Låter ju mycket intressant. Baileys undrar om bädden levereras ihop med en fin tik som han imponera på?

    SvaraRadera