måndag 16 maj 2011

På begäran

På begäran kommer nu min fantastiskt fula serie i grimas-hoppning, förlåt gymnastikhoppning! Det är Lina som tagit korten, och det här var alltså innan vi kom på att det inte funkade att belöna med godisskål eftersom han inte såg hindren utan bara skålen i andra änden...så mitt ansiktsuttryck är faktiskt befogat, trodde han skulle bryta alla fyra benen....

Haha, matte, det här är skitlätt! Hit med godiset bara!


"Kör" (jag viskar här mitt startkommando, eftersom om jag sa det i normalt röstläge blev han för taggad...snacka om att vara känslig)


Weeeee!!!!!!!!!!

Ser ni optimismen i min blick?

Bästa racingbanan ever!!!!

Det måste vara en bedrift att lyckas se ut så här?!



I believe I can fly....

Här tror jag att jag, för min inre syn, ser  vad veterinärräkningen skulle landa på för en kraschad pansarvagnsstaff.


Haha, lätt som en plätt! Det sa jag ju! Var är godisskålen nu då?

4 kommentarer:

  1. Haha - skönt att vi är två om de fula grimaserna ;)

    SvaraRadera
  2. Roligt att hitta din blogg igen! Var förbi här i början på våren, sen har jag inte hittat hit igen. Slänger in en länk på min sida tror jag, så att jag kan följa er lite mer! :)
    Har ni planerat in någon debut i agilityn?

    SvaraRadera
  3. Hej! Ja, jag har också tänkt att fixa en länksida här på bloggen men det blir ju aldrig av...! Ingen tävlingsdebut är planerad, men känslan är bra - dock måste vi kvalitetssäkra slalomet innan jag anmäler till någon tävling. Supergrattis till dina och Perrins framgångar, ni är sådana fina förebilder för rasen! :-D

    SvaraRadera