tisdag 11 januari 2011

Hundmassage

Tyvärr blir det dåligt uppdaterat på bloggen denna vecka eftersom jag är inne i tentaslutspurten och råpluggar inför fredag, då vi tenterar hela termin 4.
Baileys går på dagis hela denna vecka så att matte får plugga ifred... :-)



Har anmält oss till en massage&stretching 2 dagarskurs för Anna Vennberg på Hund i Harmoni i Kungsbacka i mars.Ska bli jätteintressant, jag har boken Hundmassage&Stretching som jag lusläst men det är en helt annan sak att få praktisk handledning.
Baileys har gått på massage och stretch hos Anna i höst och älskade det - en riktig livsnjutare!



Linförigheten är jättefin nu igen, och hoppas att jag kan få många nyttiga tips på intensivkursen i linförighet som Ditte skall ha i februari. Är jättetaggad inför denna! Nästa vecka drar även ridhusträningen i agility igång, det ska bli jätteroligt efter det ofrivilliga uppehållet pga all snö som tvunget skulle komma så tidigt. Känner på mig att det kommer bli en kanonbra träningsvår! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar