lördag 17 mars 2012

Till salu!

Det är med stor sorg som jag nu bestämt mig för att jag måste sälja min älskade lilla snuttvalp! Jag har helt enkelt inte den tid som behövs till denna underbara jättefina hund. Jag har även ändrade familjeförhållanden, personliga och ekonomiska skäl samt allergi. Hon är ingen problemhund men behöver en som visar vem som är ledaren.
Hon är en renrasig engelsk staff, fast utan stamtavla men är jättesöt! Pris 100 kronor, och då ingår en massa saker typ halsband, koppel, leksak, godis, skål, filt och mat. Men ett gott hem är viktigare än priset. Billigare vid snabb affär!
Obs! Endast seriösa köpare, ej till hundkamp. Avbetalning kan diskuteras. Är du under 18 år vill jag att du har dina föräldrars tillåtelse :-)















3 kommentarer:

  1. Looks like someone had a lot of fun!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, I think Bumblebee wants to be a housestylist...;-)

      Radera
  2. Underbart roligt. Det där känns igen. Tack för ett gott skratt :-D

    Och så himla söta hundar :-)

    SvaraRadera