lördag 19 mars 2011

Babyboom


Idag efter utställningen i Malmö åkte jag och Baileys till Ola på vägen hem för att mysa med Shivas ljuvliga valpar! Fyra stycken underbara tikar, så mjuuka och pussiga! Och vilda...jag knäppte flera hundra kort och ändå fick jag radera mer än hälften. Efter fika med maryland-kex och valpmys tog vi en härlig promenad med Shiva, Hades och Baileys runt en vacker sjö. Baileys tyckte att Shiva var den finaste tjej han nånsin sett och hade bara ögon för henne under hela promenaden. Alla tre skuttade runt lösa och Baileys tyckte det var härligt att rasa av sig efter den tråkiga utställningen :-)

Tack Snygg-Ola för en trevlig eftermiddag :-D





Ola med Shiva-bebis

"Den här tar jag med mig hem!"




Mys mys mys...

Puss på näsan! :-)

Ljuvlig...

Att tugga rep är smaskens!

Hej!


Sötnosar...

...x 4!

Lekpappa Hades får vara med på ett hörn :-)

Sniff sniff...


Gosestund!

Här sitter jag och filosoferar...i en hel nanosekund!


Mysigt med filt...


Så söt att man bara vill dö...





Oj vad du smakar gott!




5 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig dag tillsammans.
    Vilka härliga kort du fick på valparna =)
    dock ser jag en aningens lustig ut på några av dom, men det bjuder jag på ;)
    Ha det så fint så ses vi snart igen.

    Mvh: Snygg Ola

    SvaraRadera
  2. Ja det blev några som var rätt okej, även om jag hade mina tvivel i början när de bara rusade runt som små skotthagel...;-)
    Var glad att jag inte la upp det verkligt "lustiga" fotot på dig i soffan, haha. Jag tänker spara det och ha som hållhake på dig när jag behöver det någon gång :-D

    SvaraRadera
  3. Ohh vad du är elak nu, det kortet får aldrig komma ut, ser ju helt retarded ut!

    SvaraRadera
  4. Haha...ja det blev fan klockrent. One of a kind. Men jag kan trösta dig med att jag ser ännu värre ut på de flesta bilder som folk tar av mig :-P

    SvaraRadera
  5. det kan jag aldrig tro att du gör ;)

    SvaraRadera